Azon ritka esetek egyikéről mesélek, ami ebben a hobbiban ritka, de akár általánosíthatok annyira, hogy azt mondom az életben is ritka… Egy olyan hétvégében volt részünk amikor minden simán ment, és egész nap jól éreztük magunk!
A na korán kezdődött még gyakorlott börzés szemszögből nézve is, reggeli kelés időpontja még 4 óra előtt volt, mert 6-ra lent akartunk lenni Szolnokon. Mivel nagy az út és sok jó Jawas kis helyen is elfér, ezért teleraktuk az autót, 4 fő plusz utánfutó, hátul egy 350-es csepptankos darabokban, plusz Jawa Californian kerék, meg hasonló finomságok. Jó lendületes tempóban haladtunk lefele a 4-es úton, sötétben. Csak a szokásos ami ilyenkor megy… szendvics, beszélgetés, miről másról motorokról… régi sztorik, nagy röhögések. :) Nem is tűnt hosszúnak így az út meg sem Álltunk Szolnokig. Pirkadatkor értünk be Szolnokra, jó helyen találtunk parkolót is a kis fogatunknak, ami egy Astrából, és egy veterán Skif utánfutóból állt. Első körök még hidegben, és sötét miatt korlátozott látási viszonyokban, ennek ellenére, már az első pár percben nagy fogást csináltunk… :) ES lábvédő… gyönyörű állapotban ugyan minden ES-ünkre van már, most van pluszba még egy pár. Aztán vettünk szintén MZ középdobozt, végdobot egy 80-as DT-re, Mz 125 kormányt, több darabot :) és még pár keletnémet alkatrészt.
Már Korábban Tyerral le lett beszélve egy 207-es Jawa Babetta amit kispénzért szerzett, és nagymamájánál volt elszállásolva, Szolnoktól 30 kilométerre. Olyan délután egy óra körül úgy döntöttünk, átpakoljuk a csepptankost, és elindulunk a Babettáért, majd vissza Pestre. GPS vezetett minket úttalan utakon, jellegzetesen egy utcás alföldi falvakon keresztül, s tette mindezt szikrázó napsütésben, és a februári időjárást meghazudtoló melegben. Mikor oda értünk, gyönyörű és jellegzetes pillanat következett, amikor is megpillantjuk az új szerzeményt, piros, kopottas koszos Babetta… gyönyörű! Megkezdődött a fotózás és a szétszerelés, hogy beférjen az utánfutóba. Miközben vizsgáltuk, összeszedtük a hiányosságokat: egy balos pedál, a tank rozsdás, hiányzik két műanyag burkolat. utóbbi kettő van itthon készleten, de a többi nincs. Gyors terv változtatás: Irány vissza Szolnokra! Mire vissza értünk, már sorba jöttek az utánfutós motoralkatrészektől roskadozó autók kifele a börzéről, tudtuk, ha akarunk még valamit venni villámgyorsnak kell lennünk. céltudatosan, és nagy szerencsével a zsebünkben cikáztunk a kevés még kipakolt árus között. Hihetetlen szerencsénk volt, találtunk kb. 15 percen belül gyári piros hibátlan Babetta tankot, bele sapkát, balos pedált, és ami a leglényegesebb az oldalkocsinkra első helyzetjelző burát!!!
Végül az eredményes börzézést, fánkkal, kávéval üdítővel, és jó hangulatú beszélgetéssel zártuk. A kis pihenő után a még mindig gyönyörű napsütésben, élményekkel és kincsekkel gazdagodva, hazaindultunk.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.