Tegnap szétszedtem az 559-est és átmostam az összes fődarabot hidegzsiroldóval. Ovatosan kell vele bánni mert ha túl sokáig hagyom rajta a felületen a gyenge minőségű festéket egészen egyszerűen feloldja. Mondjuk, a vázra felhordott matt fekete festéknek majd a nyolcvan százalékát le is szedte érdekes amit a csehek fújt rá azt nem bántotta. Az aluminiumot nagyon szépen meg lehet vele tisztitani, de a negyven éve ráégett olajsarat csak töbszöri nekirugaszkodással lehet leszedni. Leszedtük a felesleges alkatrészeket mert viszaalakítjuk az eredeti Jawa kivitelt , és úgy döntöttünk hogy egy fellelt álapotot fogjuk elérni tehát az eredeti fényezésű lemezeket rakjuk fel. Azért, hogy minél elöbb vizsgára vihesem, legyen tiszta nem baj ha kopott, meglátszik hogy használták 71-óta. Viszamentünk a börzére, hogy a Czetka hátsó sárvédöhelyett, amit sikeresen benéztem, egy Jawat vegyünk. Valamilyen fondorlatos módon ebből az alaktrészböl közel hasonló kell a Czetka-ra, miért nem értem, mint ahogy azt sem, hogy minek variáltak az első világitás lemezeivel. Szemlátomást nem fellesztettek hanem mindennel viszafejlesztettek. Öszeírtam a csavarokat ami kell a motorhoz és már avval fogom véglegesre csavarozni. Hát röviden ennyi!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.