HTML

oldalkocsis Jawa 634 felújítása

Vettünk egy oldalkocsis Jawa-t. Felújításának részleteiről pedig blogot írunk.- Ez volt az eredeti terv, de néha egyéb veterán motorjainkról is írunk.

Friss topikok

  • silverrain: @oldalkocsis: Baráti Üdv!! Örülök hogy tetszik,nekem is olyanyira hogy vettem egy újabat vagy rége... (2011.03.03. 19:28) MZ 125 ES 1973
  • csokiájsz: egy kép ezer szóval is felér... (2010.10.07. 10:35) Azért nem tétlenkedünk
  • silverrain: @orbanisti: Szervusz nagyon szivesen segítünk bármiben, ha gondolod hívj fel telefonon 06303696929... (2010.09.27. 21:33) Beindult!
  • petersen: jók és nagyon ismerősek a képek. csak így tovább, várjuk a többit! a könyök nem is olyan vészes, é... (2010.06.21. 18:31) Fotók
  • csokiájsz: lassan készül az a Jawa. Mi van vele? (2010.06.09. 11:57) Old motors börze változás!!!

2011.03.13. 07:10 silverrain

Hungexpo börzéről

Emberes volt a Hungexpon tegnap a börze, már 5-kor kint voltam hátha a szerencse megint mellém szegődik és mint Szolnokon sikerül korán egy két jó üzletet csinálnom. Nem kellet csalódnom, kint voltam fél kettőig és mindent megvettem az 559-es hez csak az órát nem de nem csüggedek mert majd lesz másnem körbenézek a neten. Kristóf meghoszta az interneten vásárolt középlemezeket amik igen jó állapotban vannak és igencsak megérte a rá forditott csekély pénzt. Úgy gondoltam a motor ára olyan kedvező volt, hogy ha reá is forditok anyi pént mint amenyiért vásároltam a gépet akkor is bőven megéri mert egy igen szép darabot kapok és ami fontos teljesen korekt modon papiros rendszámos. A szolnoki börzén vásároltam egy idős bácsitól két tökéletes lábvédőt az ES-hez és még ott megigérte hogy elhozza a felfogató lemezeket is, igéretét betartva el is hozta plusz ráakadtam nála 559-es lámpafejre ami nem hiányos, nincs kivágva mindenféle utólagosan beszerelt "tuningoknak".  Kicsit egyengetni kell de teljesen jó, ja Kecsora hoz nekem olcsón a Táltoshoz légzsákot. Vettem még kábelköteget hogy ne keljen kinlodni a vezetékelésel hátsólámpát na ez nem volt egyszerű mert szinte csak újat lehetett kapni igen érdekes áron használtat meg nehezen találtam, de végül akadt egy. Ja vette a Trophy- hoz két újabb kormányt az egyik még motoron sem volt az árcimke is rajta van és a város címer olyan szép rajta, hogy nem is láttam enyire telt szinekkel még. 

 


Szólj hozzá!

Címkék: motor jawa alkatrész börze hunexpo


A bejegyzés trackback címe:

https://jawa.blog.hu/api/trackback/id/tr452734975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása