Az elmúlt két nap igen termelékeny volt. Két olyan motorunkba is lelket vertünk ami hosszabb 28 rövidebb 5 éve áll. Van egy Yamaha Jog bizony ilyeneket is babusgatunk teljesen lepukant állapotban, mármint látszik nem kimélték az idomok összevissza törve az üzemanyagtankban fél centi vastag rozsda. A tankot és az üzemanyag rendszert kipucoltuk kis nyüstölés után(féktisztitó befúj) beindult. Nagyon kellemeset motoroztunk vele. Ezen felbuzdulva mert hogy még volt a napból rendesen, neki álltunk az ES-nek. Kipucoltuk a karburátort(még egyszer), öntöttünk bele rendes benzint. Megnéztem a megszakitót tök szép van hézag nincs beégve(dudoco megszakító) van szikra bazi nagy. Kicsit harcoltunk a benzincsappal(azt azért ki kell cserélni) át engedi a benzint. Következtetés, minden baró ennek indulnia kell. Féktisztitó be, negyedik rugásra pöffen. Negyed órás közjáték és gyönyörüen jár csak nincs alapjárat a folytás hiánya miatt. Na ez volt a nap fénypontja hajtottuk felváltva vagy egy órán keresztül. Kicsit nehezen áll össze a Jawa még mindig a vázzal szívok meg a villával. Most végre kint van, le kell gyártatnom a villa új perselyét, és meghegesztetem a vázat a lábtartónál, és reményeim szerint Csobánkára ha csak szolóban is de összerakom, és két motorral megyünk.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
csokiájsz 2010.10.07. 10:35:53